Gestionar depozit – Punctul de lucru Oradea si Punctul de lucru Roman/Cordun
Titan Machinery România, parte a grupului Titan Machinery Inc., unul dintre cei mai mari dealeri de echipamente agricole și de construcții din lume, vă invită să vă alăturați echipei noastre.
Gestionar depozit – Punctul de lucru Oradea și Punctul de lucru Roman/Cordun
Responsabilități:
- Gestionează stocul fizic de piese de schimb aflat în punctul de lucru:
Ø preia marfa livrată de furnizori și verifica concordanța dintre actele însoțitoare ale mărfii și marfa;
Ø depozitează marfa la locul potrivit în depozit, utilizând eficient spațiul de depozitare;
Ø înmanează marfa clienților interni/externi și completează documentația aferentă.
- Vinde clienților, la punctul de lucru, piese de schimb și/sau consumabile pentru mașinile și utilajele agricole/de contrucții.
- Se asigură că personalul departamentului Service și clienții externi dispun de piesele de schimb într-o manieră eficientă:
Ø preia comenzile de piese de schimb, alocă piesele de schimb din stocurile existente sau plasează comanda la diferiți furnizori, conform procedurii interne.
Ø urmarește și prioritizează comenzile, astfel încât să răspundă în mod optim necesităților afacerii
Cerințe:
- Persoană organizată și atentă la detalii.
- Abilități bune de comunicare (scris și vorbit).
- Experiența anterioară în activități de gestiune/logistică a mărfii este obligatorie.
- Bune cunoștințe tehnice cu privire la mașinile și utilajele agricole/de construcții comercializate de companie (in special cele din gama CASE IH, CASE CE).
- Abilitati de operare a calculatorului (MS Office, Microsoft Outlook) si de a lucra cu sistemele electronice specifice pentru piese de schimb.
- Cunoașterea limbii engleze este obligatorie.
Beneficii:
- Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu competitiv.
- Oportunități de training.
- Pachet de beneficii atractiv.
- Contract individual de muncă.
CONTACT:
e-mail: cv@titanmachinery.ro