Mecanica Ceahlău lansează noi produse și primul showroom în parteneriat

 
       Compania Mecanica Ceahlău, unul dintre producătorii istorici de utilaje agricole din România, deschide, în luna noiembrie, primul showroom din România și lansează 4 utilaje agricole noi, 100% concept românesc, expuse în premieră în cadrul Târgului Indagra. 
        Ambele demersuri fac parte din strategia de reconsolidarea a poziției ocupate de către companie pe piața locală, conform viziunii noii echipe de management care a preluat conducerea Mecanica Ceahlău la începutul anului 2014. 
      “Noile produse din portofoliul companiei sunt dezvoltate integral de către echipa Mecanica Ceahlău, printr-un efort concentrat în 2014 și focusat pe nevoile specifice ale agricultorilor din România. Ne apropiem de consumatorii noștri, iar noile produse dezvoltate reprezintă primul răspuns consistent la necesitățile sesizate de către aceștia, după ce Mecanica Ceahlău nu a mai lansat niciun utilaj nou timp de 4 ani”, spune Laura Șerban, CEO-ul organizației.  
        Îmbunătățirea protofoliului de produse înseamnă, de asemenea, accesarea unui nou segment de piață, neacoperit până acum de către producătorul român, și anume acela al fermierilor cu mari suprafețe agricole în exploatare. 
         “Noile utilaje sunt performante la nivelul unor branduri cu reputație în piață, dar au un preț mult mai competitiv, astfel încât fermierii să își poată crește eficiența activitatilor agricole” spune Laura Șerban. Îmbunătățirea tehnologiei folosite și dezvoltarea unui nou tip de relaționare cu clienții sunt  subiecte prioritare pe agenda noii echipe de management. Ca să poată realiza această apropiere, compania a început fluidizarea procesele interne de lucru, deschiderea de canale noi de comunicare și instruirea echipei astfel încât să recepționeze feedback în mod eficient. 
            “Primul showroom pe care îl deschidem anul acesta este o formă de a fi mai accesibili, mai receptivi si va aduce mai multă vizibilitate produselor noastre”, precizează CEO-ul companiei.
Amplasat în Afumați, showroom-ul se întinde pe o suprafață de 2000 de metri pătrati și este rezultatul parteneriatului dintre Mecanica Ceahlău și unul dintre distribuitorii săi de produse, ca urmare a unei investiții comune în amenajarea și dotarea spațiului și a serviciilor de mentenanță și promovare.
Compania intenționează să construiască astfel de parteneriate cu mai mulți distribuitori din rețeaua sa, pentru a extinde la nivel național proiectul începând din 2015.
 
               Despre Mecanica Ceahlău
           Înființată în 1921, Mecanica Ceahlău a fost, timp de zeci de ani, unul dintre principalii furnizori de utilaje agricole pentru piața românească și un partener pe care se bazau producători agricoli mici și mijlocii din mai multe țări din Europa Centrală și de Est și nu numai. După 1990, a devenit o societate pe acțiuni, iar 9 ani mai târziu s-a transformat într-o companie cu capital integral privat. 
Compania se află în portofoliul SIF Moldova și este prezidată de către Cătălin Iancu, membru din 2013 al Consiliului de Administratie al SIF 2 și fost președinte al societății de administrare a investițiilor OTP Asset Management. Obiectivul său principal se referă la transformarea Mecanica Ceahlău într-o organizație administrată activ, astfel încât să producă valoare.
Mecanica Ceahlău are peste 200 de angajati și a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de aproape 6 milioane de euro.